Vasárnapi félpercesek

Vasárnapi félpercesek

Pár zsemlével többért - Jelenetek egy hevesi kisboltból

2020. június 07. - Szerencsés Kristóf

I.

– Most már kinyithatna.

– Szervusz, Marika. Jól nekifogott.

– Elázik a kanárim.

– A micsodád, Marikám? 

– Kint hagytam a madaram. Csak úgy volt, hogy ide átszaladok.

– Igen, jól nekifogott. Ki tudja, ezeket a felhőket is milyen országból küldték ránk.

– Igen. Most már nyithatna.

II.

– Jó napot.

– Jó napot. Sonkát szeretnék.

– Van nagyon jó baromfisonkám, meg csirkemell sonkám.

– Nem, én sonkát szeretnék.

– Hát, az nincs. Nagyon jó ez a csirkemell sonka is…

– Nem, én sertéssonkát…

– Hát, na. Igen. Nagyon jó ez a csirkemell sonka is, vagy van ez a baromfisonka…

III.

– Én nekem ne azt adjad, olyat adjál kettőt a’, abból a kakaósból.

– Csak lekvárost tudok adni, kakaós szerintem soha nem is volt.

– Hát, azt mondom, abból adjál kettőt a’.

IV.

– De menjek?

– Szerintem ne menjél.

– Nem látod, állnak a hidegpultnál? Menjek?

– Nem látom innen.

– Kellek? Menjek?

– Én itt állok már, miért nem jöttél? Pénteki kenyeremet akkor felírtad ugye, meg szombatra is írjál fel egyet, de ne olyat, másikat, most jó lesz az is, meg a tejfölt is írjad fel, és akkor majd felírunk még mindent jövőhétre is. 

V.

– Zsemle nincsen? Innen a bányától vagyok, aztán vinnék a srácoknak, ha már kenyér nincs.

– Nincs már ilyenkor.

– Csak reggel? Elveszek már egy kosarat, aztán meg látom, mi van itt.  Jaj, bocs, hogy belerúgtam a kosaradba, tikkasztó ez a hőség… na. Látom te vitted el a zsemléket.

– Hát, lebuktam.

– Csak most látom a kosaradba azt a hármat.

– Párbajozhatunk érte.

– Most nem állom a kihívást, de még találkozunk!

– Majd holnap reggel esetleg lesz minden, egyikük se aggódjon. 

– Reggel már nem jövök, vezetőségtől vagyok látogatáson ide a bányához. De akkor mit lehet itt kapni?

A bejegyzés trackback címe:

https://szerencseskristof.blog.hu/api/trackback/id/tr2515753062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása