Vasárnapi félpercesek

Vasárnapi félpercesek

Dezső király uralkodása

2020. június 21. - Szerencsés Kristóf

Hat óra negyven perckor elfoglaltam a helyem. Egyre jobban kinyújtózkodtam. Egy idő után elégedetten néztem végig saját birodalmamon, idővel már más területekre sem voltam féltékeny. Az arcomat el-eltakarva, nagyokat ásítoztam, amikor három mihaszna kölyök került elém, mindez még az uralkodásom elején. Nem tudtam elküldeni őket, és csak úgy ugráltak a trónomon. Dezső király trónján! Egyre többen érkeztek, de már kevésbé aggódtam. A saját helyem biztosítva, kényelmesen ülök, élvezettel nézem a nyomorgó tömeget. Nem nyavalyognak, némán néznek maguk elé, így van ez a többi királyságban is. Ez a három semmirekellő meg kivételes helyzetben van, amiért a trónon csimpaszkodhat. Nem úgy, mint a nem messze álló pórnép, akik a helyzetükbe régen beletörődve néznek maguk elé hosszasan.

Cinkota végállomás, a vonat műszaki okok miatt nem közlekedik tovább, Cinkotáról a mellettünk álló másik szerelvénnyel utazhatnak tovább.

Pár lépésbe telik, de elszorul a szívem. Lecsúszok. Leülnek a helyemre. Dezső király ülésére! Lerobbant a régi világ, elfoglalják a helyeket, és az újban már nem jut rám vezető szerep.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerencseskristof.blog.hu/api/trackback/id/tr3715905350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása